AMAZON 

YDELSER

Hos Mazon Media drager vi fordel af alle vækstmuligheder på Amazon.

POTENTIALE

ANALYSE

Ikke alle produkter har lige stor potentiale på Amazon. Derfor, inden du vælger at lancere nye produkter på markedspladsen, tilbyder vi at foretage en grundig analyse, med henblik på at vurdere produktets salgspotentiale på det pågældende Amazon marked. Analysen tager udgangspunkt i markedsstørrelsen, konkurrencelandskab, salgspotentiale og differentieringsmuligheder, hvilket giver giver os et overordnet indblik i potentialet, samt hvilke tiltag der skal ligges vægt på for at skabe en succesfuld lancering. 

Uanset om du udelukkende har ét produkt i dit sortiment, eller et bredt portfolie, vil en strategisk potentiale analyse skabe et belysende grundlag for om det pågældende produkt skal lanceres, samt oplyse forventningerne for, hvor meget det potentielt set kan omsætte for. 

Kontakt os, for en uforpligtende samtale.

PRODUKTSIDE

OPTIMERING

Roden til alle succesfulde Amazon cases er en grundigt optimeret PDP-strategi (Product Detail Page) optimering. Mazon Media har udviklet en organisk optimeringsløsning, der fokuserer på tre nøglekomponenter:

 

  • Søgeordsanalyse & konkurrencedygtighedsundersøgelse 

  • SEO-optimering, tekstforvaltning & content creation

  • Implementering, fejlfinding, vedligeholdelse & optimering

 

Søgeordsanalyse & konkurrencedygtighedsundersøgelse 

Mazon Media bruger tredjepartsværktøjer til at forstå, hvordan kunder søger efter produkter, den relative mængde af hvert søgeord og muligheder for at udforske nye søgeord. Hovedmålet med denne proces er at matche, hvordan brands taler om deres produkter, med hvordan deres kunder gør det. Ved at implementere Amazon-søgeordsoptimering kan vi maksimere konverteringsfrekvens og salgshastighed.

 

SEO-optimering, tekstforvaltning & content creation

eCommerce content er et område, der ofte overses; Mazon Media har imidlertid erfaret, at udvikling af kreativt og overbevisende indhold direkte forbedrer konverteringsfrekvenser og produktanmeldelser. Vores team af interne tekstforfattere laver en undersøgelse på dit brands tone-of-voice, budskaber og stilarter for at skabe en ensartet og engagerende brugeroplevelse. I nogle tilfælde tager dette form i A + content, og i andre tilfælde optimeres produktbeskrivelser, titler bullet points mm.

 

Implementering, fejlfinding, vedligeholdelse & optimering

Når vi har udarbejdet det rette content, tekst og kreativer, tager vi implementeringsbyrden fra dig, og sørger for at det hele bliver korrekt opsat. For at opretholde din konkurrencedygtige position, vedligeholder vi dine produktsider ved løbende at holde os opdateret på hvilket content der er mest givende på markedet i den pågældende tid, for derefter at finde plads til forbedringer og optimere dit indhold.

Kontakt os, for en uforpligtende samtale.

ADS

MANAGEMENT

Amazon tilbyder muligheden for at købe målrettede annonceenheder gennem sin sponsorerede annonceringsplatform. Disse pay-per-click (PPC) annonceenheder inkluderer sponsorerede produkter, produkt display ads og sponsorerede brand annoncer.

 

For at drage fordel af Amazon som marketingskanal, har vi erfaret os viden der gør os eksperter i PPC-annoncering, samt i de bagvedliggende strategier der har til formål øge salg og styrke ens position på markedspladsen.

 

Ud fra dit brand, produkt og marketingsbudget, bedømmer vi hvilket mix af de forskellige annonceringsmuligheder der vil være mest givende og profitabelt for dig. For at sikre dine produkter en konkurrencedygtig  position samt at få mest muligt ud af dit budget, vedligeholder vi dine annonceringstiltag og løbende optimere dem for altid at opretholde den højeste kvalitet. 

Kontakt os, for en uforpligtende samtale.

A+

CONTENT

Når vi har udarbejdet dine Product Detail Pages (PDP), er det sidste trin for at sikre, at dit brand drager fordel af alle konkurrencedygtige parametre, er at optimere det med henblik på branding og konvertering. En af de bedste måder at øge disse parametre på din PDP, er at drage fordel af A+ Content (enhanced brand content).

 

En anden god måde at drive trafik til dine produkter, især hvor du får garanti for at eje Buy Boxen, er at oprette en Amazon Storefront. Ifølge Amazon har kombinationen af ​​A + Content og Amazon Store-sider vist sig at øge konverteringsraten med op til 10%.

 

Hvordan Mazon Media hjælper brands med at oprette A+ Content

Vores interne grafiske designere og tekstforfattere optimere produktsider med specialiseret A+ Content. Vi har en datadrevet tilgang til at prioritere, hvilke produkter der skal optimeres med A+ Content, samt hvornår. Når vi først har etableret prioriteringsmodellen, tager vi en integreret tilgang, hvor vi kombinere tekstforvaltning, grafiskdesign og data, for at skabe det bedst mulige resultat.

 

Amazon Store Pages

Maksimer trafik og volumen til dine Amazon-produkter ved at oprette en Amazon Storefront. Amazon Store Pages gør det muligt for brands at skabe en oplevelse med flere landingssider, hvor produkter eksponeres på en tilpasset måde. Ved at eksperimentere med forskellige landing pages og layouts kan brands øge trafik og konverteringer. Når vi har udviklet butiksfronten, kan vi derefter identificere muligheder for at drive trafik til disse sider og maksimere konvertering.

Kontakt os, for en uforpligtende samtale.

 

KONTAKT

OS

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

Mazon Media

hej@mazonmedia.dk

+45 60 13 39 90

Mariane Thomsens gade 35,

8000, Aarhus C, Danmark

Kontakt os

 

Mazon Media IVS

CVR: 39315750

Tlf: +45 60 13 39 90

Mail: hej@mazonmedia.dk

Mariane Thomsens gade 35,

8000, Aarhus C, Danmark

Bankoplysninger

 

Nordea

Reg nr: 5501

Kontonummer: 6898439176

IBAN: DK29 2000 6898 4391 76

BIC/SWIFT: NDEADKKK

© 2020 by Mazon Media.